1. This started off as one of my biggest fantasies lol

    Watching Benedict Cumberbatch undress

    image

    Following a trail of clothes to the shower

    image

     to find him naked & join him

    image

    & then some
    image

    BUT INSTEAD 

    ICE
    image

    lmao!!! 

    It was JUST getting good gosh

  2. cdlafere:

    Sherlock : Cheers!!! John!
    John : *what’s this…?*

    THIS IS PERFECT OMG lol <3

    • Robert Plant: *moans*
    • Me: *moans louder*
  3. LMFAO!! omgThis is the best quote everI love you Johnny Marr. 

    LMFAO!! omg

    This is the best quote ever

    I love you Johnny Marr. 

  4. startedinliverpool:

    majestic-old-stuff:

    When there is a classic rock song on a commercial:

    image

    when it’s not the original band singing it

    image

  5. So I saw YES in concert!!!

    Managed to get FRONT ROW CENTER tickets LAST MINUTE day of show,

    Got a setlist & drumstick via the singer during the show!

    & got backstage MEET N GREET session with the band!

    & Autographs

    HOW do I get so lucky at concerts?!? I have no idea. It is my super power lol I am still in shock. How amazing is this?!?!

  6. andyrourkee:

it’s been a succesful night

omg this is the best thing ever I am crying laughing haha xDIt is now law. This is pre-smiths lol

    andyrourkee:

    it’s been a succesful night

    omg this is the best thing ever I am crying laughing haha xD

    It is now law. This is pre-smiths lol

  7. Can I PLEASE get in the middle of this man-sandwich dear lord

    My body was not ready xD

    My two dream boys together at the SAME time! <3 
    LEE PACE & BENEDICT CUMBERBATCH. I have died & gone to heaven. rip ovaries.

    WHY AM I NOT AT COMIC CON

    *cries forever*

  8. r0ttersclub:

ITS JOHNNY MARR

IM CRYING AHAHA

    r0ttersclub:

    ITS JOHNNY MARR

    IM CRYING AHAHA

  9. eurobambina:

    that time Morrissey died after playing in Hamburg at Rockpalast

  10. nyxtheempress:

    [sees long haired guy]

    wowee whos this majestic creature

  11. I can’t stop laughing xD

  12. OMG THIS IS PERFECT xDahahahahahaha 

    OMG THIS IS PERFECT xD

    ahahahahahaha 

  13. OHMYGOD!I went to my FIRST Morrissey Show, got up FRONT row, &amp; then got what I always dreamed of&#8230;Morrissey holding my hand, looking straight at me as he sang &#8220;&#8230;So stay on my arm you little charmer&#8221; &lt;3
(Hand in Glove, my favorite no less!)
you guys can watch the actual video here (x) I&#8217;m so glad someone caught it on video.It was so magical. I can&#8217;t even begin to describe how amazing it was. There are no words, and I know it was for a brief lingering moment but it was just perfect. I still can&#8217;t believe that actually happened. I could almost cry everytime I see this and remember it. He is my hero in every way.The rest of the concert was fabulous, his voice sounded absolutely amazing. I hung onto every word. I danced, sung and smiled. It was so surreal.I can officially die happy now lolPS Never washing my hand again lmao jkjk

    OHMYGOD!

    I went to my FIRST Morrissey Show, got up FRONT row, & then got what I always dreamed of…

    Morrissey holding my hand, looking straight at me as he sang “…So stay on my arm you little charmer” <3

    (Hand in Glove, my favorite no less!)

    you guys can watch the actual video here (x)
    I’m so glad someone caught it on video.

    It was so magical. I can’t even begin to describe how amazing it was. There are no words, and I know it was for a brief lingering moment but it was just perfect. I still can’t believe that actually happened. I could almost cry everytime I see this and remember it. He is my hero in every way.

    The rest of the concert was fabulous, his voice sounded absolutely amazing. I hung onto every word. I danced, sung and smiled. It was so surreal.

    I can officially die happy now lol

    PS Never washing my hand again lmao jkjk

  14. OMFG IM SEEING MORRISSEY LIVE TOMORROW!!!!!

    I can’t breathe. I can’t sleep. I can’t eat. I can’t live. Im dying

    omgomgomgomg

    I’ve been waiting for this moment my whole life. I’m actually going to be seeing Morrissey live! He’s my hero :’) FIRST time ever seeing him

    I just won a contest for better tickets too OMG!

    what is my luck. seriously.

    image

    image

    if you’re going, let me know! I’d love to meet fellow moz lovers! :)

About me

The Name’s Chelsea :)



I took my first breath on April 8 1992, which makes me 22

First & foremost I am an lifelong passionate Artist

Printmaking, Drawing, Painting & Creating are my THiNG

I see the world through a kaleidoscope of vivid colors, endless shapes & only the highest hues & day dreams. Good Luck trying to show me otherwise or Getting my head out the clouds lol

Music is a huge love for me. It's he soundtrack of my life, which is usually as endless & ever changing as my moods. From Classical to Punk, New wave to New romantics, grunge to Rock n Rollers, Blues & Progressive. I listen to EVERYTHING. But I have to say, most of the music I listen to is older than me lol xD My favorite genre is nostalgia. I am an advide Vinyl Collector.

&& if I don’t fill pages with paint, color or lines, they are filled with stories, words & poems. I Love writing.

Fashion & Makeup ♥ are another artistic outlet for me. I see myself as a canvas and I HAVE to express myself, its the artist in me. It's Don't be surprised if you see me in rhinestones, feathers in my hair or a crazy outfit.

I’m a total hippie at heart I can’t STAND wars, violence, drama, & hate. I never judge & I truly can not hold onto grudges - I don’t feel the need to spread negativity in the world, we already have too much.

I’m an Idealist & a perfectionist, a dreamer & a doer I am extremely open-minded & open-hearted, & Liberal in all sense of the word.

Nostalgia is a way of life for me. I'm in love with the past and convinced I was born in the wrong generation and time.

I'm an INFP

I am an Aries through & through

I'm the definition of a Blitz Kid//New Romantics Wannabe

I'm a total Harry Potter nerd :)
&& a very proud Hufflepuff :)

I am definitely a night owl.
Nighttime is my favorite time

England is my second home
Ireland is my third .
Irish Blood, English heart, American Born.

I love Books & Philosophy. Transcendentalism is one that I live by. Thoreau is my hero. John Lennon, even more so ♥

Boy George is also a HUGE inspiration to me, definitely one of my all-time heroes/idols etc. He completely changed my life for the better.

I can say the same for Adam Ant & David Bowie, Love doesn't Describe what I have for them :)

I'm a total nerd. I LOVE learning. History, theology, quantum physics, philosophy, and anything that ends in ology. I'm always asking questions, trying to find answers, challenging perspectives, and trying to enrich myself.

Most will see me as shy quiet & mostly introverted, but I’m not what I seem. I'll most probably surprise you :)

ArtByChelsea
ETSY Art store
Facebook
Twitter

Pottermore s/n: DreamSparks112